lunes, marzo 2

El soundtrack

Lay where you're laying
Don't make a sound
I know they're watching
They're watching

All the commotion
And killer pain
It has people talking
They're talking

You
Your sex is on fire

The dark of the alley
The breaking of day
The head while I'm driving
I'm driving

The soft lips are open
Them knuckles are pale
It feels like you're dying
You're dying

And you
Your sex is on fire
And so
Were the words to transpire

Hot as a fever
Rattling bones
I could just taste it
Taste it

If it's not forever
If it's just tonight
Oh it's still the greatest
The greatest
The greatest

And you
Your sex is on fire

You
Your sex is on fire
And so
Were the words to transpire

And you
Your sex is on fire
And so
Were the words to transpire


//////////////////////////

I've been roaming around
Always looking down at all I see
Painted faces, fill the places I cant reach

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you, And all you know, And how you speak
Countless lovers under cover of the street

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you

Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep
Waging wars to shape the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice

Someone like me
Someone like me
Someone like me, somebody

I'm ready now
I'm ready now
I'm ready now
I'm ready now
I'm ready now
I'm ready now
I'm ready now

Someone like you, somebody
Someone like you, somebody
Someone like you, somebody

I've been roaming around,
Always looking down at all I see


2 comentarios:

Amielle dijo...

Hace algunos fines de semana platicaba con un homie y el desde que lo conozco mama a los Kings, y a mi siempre se me han hecho, este... ejem... no chidos, aun asi, acepte su transferencia de sex on fire, y no me gusto XD. Esa noche soñé que mi maestra de química de la secundaria me hacia propuestas indecorosas, yo me negaba y recibía la putiza de mi vida, todo armonizado por la rola. Ayer venia de regreso de mis microvacaciones, me quede sin batería en reproductor y celular y me tuve que chingar escuchando sex on fire por que es lo que el chofi traía en el reidio. Hoy por la mañana la tele se prendió en MTV y estaban pasando el vidio de sex on fire, y para mi sorpresa, me gusto. A medio día una amigüis me pregunto como es que se llamaba la cancion. LLegue a casa resignado y descargue el Only by the night. Entre a videar tu bló, y vi tu entrada y ya me dio cosa, creo que me persiguen los KOL, snif.
Y bueno, esa rola se me hace perfecta para ver por la ventana, je.

Ilia Raye dijo...

Hasta que vuelves!
Creo que te paso lo que me pasa a mi con la palabra del día. Que por cierto ya no he tenido ninguna.